Free Gratuit MasterCard 1 Sofort-b
Yli 250 000 asiakasta
Safe shipping
30 päivän palautusoikeus
Valikoima Sulje
Etsi

Paketti on vahingoittunut – mitä teen?

Olemme pahoillamme, että olet vastaanottanut vahingoittuneen paketin. Asiakastyytyväisyytesi on meille todella tärkeää ja pyrimme löytämään ratkaisun mahdollisimman nopeasti.

Pyydämme sinua lähettämään 1-2 kuvaa, joissa ilmenee paketin vahingoittuminen kuljetuksen yhteydessä. Jos myös paketin sisältö on rikki, lähetäthän tästäkin kuvan. Voit ottaa kuvat tavallisella älypuhelimella.

Lähetä kuvat ja lyhyt kuvaus tilanteesta tilausnumeron kera sähköpostitse osoitteeseen: service@somnishop.fi.

Selvitämme tilanteen ja palaamme asiaan pikimmiten!