1
Yli 250 000 asiakasta
Ilmainen toimitus yli 70€ tilauksiin
30 päivän ilmainen palautusoikeus
Valikoima Sulje
Etsi
Tuote on rikki – mitä teen?

Otamme jokaisen reklamaation tosissamme, vaikkakin näitä tilanteita on todella harvoin. Asiakastyytyväisyytesi on meille todella tärkeää ja pyrimme löytämään ratkaisun mahdollisimman nopeasti. 

Pyydämme sinua lähettämään kuvan, jossa ilmenee tuotteen olevan rikki. Voit ottaa kuvan tavallisella älypuhelimella…

Lähetä kuva ja lyhyt kuvaus tilanteesta tilausnumeron kera sähköpostitse osoitteeseen: service@somnishop.fi

Rikkinäisiä tuotteita ei tarvitse maksaa, eikä niistä tule maksettavaksi myöskään toimituskuluja. Sama pätee, jos tarjoamme sinulle uutta tuotetta. 

Samankaltaisia kysymyksiä 
CPAP-maski ei ole sopiva!
Kuorsauskisko ei pysy paikoillaan – mitä teen?