Free Gratuit MasterCard 1 Sofort-b
Yli 250 000 asiakasta
Safe shipping
30 päivän palautusoikeus
Valikoima Sulje
Etsi

Tuote on rikki – mitä teen?

Otamme jokaisen reklamaation tosissamme, vaikkakin näitä tilanteita on todella harvoin. Asiakastyytyväisyytesi on meille todella tärkeää ja pyrimme löytämään ratkaisun mahdollisimman nopeasti. 

Pyydämme sinua lähettämään kuvan, jossa ilmenee tuotteen olevan rikki. Voit ottaa kuvan tavallisella älypuhelimella…

Lähetä kuva ja lyhyt kuvaus tilanteesta tilausnumeron kera sähköpostitse osoitteeseen: service@somnishop.fi

Rikkinäisiä tuotteita ei tarvitse maksaa, eikä niistä tule maksettavaksi myöskään toimituskuluja. Sama pätee, jos tarjoamme sinulle uutta tuotetta. 

Samankaltaisia kysymyksiä 

CPAP-maski ei ole sopiva!

Kuorsauskisko ei pysy paikoillaan – mitä teen?